Gratis verzending vanaf € 75,-
Op voorraad? Binnen 24 uur verzonden
Ruime voorraad
Betaal veilig vooraf, achteraf of in termijnen
Klantenservice

Klantenservice Cuberna:

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Je kan gebruik maken van ons contactformulier op de website, maar het is ook mogelijk om met een van ons te chatten. Door gebruik te maken van onze chat applicatie op de website. Je krijgt dan contact met een van onze eigen medewerkers, persoonlijk contact is voor ons van groot belang.

 

Wij zijn altijd op zoek naar flexibele oplossingen om aan jouw wensen of eisen te voldoen! Er zijn geen domme vragen, wij helpen je graag verder!

 

Contact:

Facebook logo Je kan ons een bericht sturen op Facebook als je een vraag hebt of advies wil.

 

 Je kan mailen naar: [email protected]. Op werkdagen reageren wij vaak dezelfde dag nog.

 

Je kan met iemand van ons team live-chatten als je een vraag hebt of advies wil. (direct reactie op werkdagen).

 

Waarom heeft Cuberna geen telefoonnummer voor telefonische ondersteuning?

Wij hebben geen call center en ons bedrijf heeft niet de capaciteiten om dat te nemen, daar hebben we heel bewust voor gekozen zodat wij onze prijzen laag kunnen houden. Wij hebben ervoor gekozen om jou op de bovenstaande manieren zo goed en flexibel mogelijk te ondersteunen :)

 

Cuberna is een online platform, onze klantenservice is daarom ook online. Alle kanalen worden bemand door menselijk personeel om je op elke mogelijke manier te woord te staan.

1 Retourneren
1.1 Het product is uit voorraad, komt deze nog terug?

Staat het product niet meer in voorraad, maar wel zichtbaar op onze pagina? Dan komt het product zeker terug. Helaas hebben wij soms te maken met langere levertijden omdat wij enorm grote aantallen tegelijk kopen. Dit moeten worden geproduceerd en daarna word het naar ons verscheept. Indien de vracht onze kant op komt kunnen wij een levertijd hanteren en dan staat het product natuurlijk weer online! 

Indien een product niet meer in onze webshop staat dan komt hij ook niet weer terug. Heb jij vragen over een gemist product? Stel ze gerust aan de klantenservice! ([email protected]), of gebruik de contactopties die je kunt vinden in onze webshop.

1.2 Kan ik mijn producten omruilen?

Wil jij de aangekochte producten omruilen voor andere producten? Geen probleem! 

De producten die retour moeten kun je aanmelden als retour door in te loggen op je account in onze webshop. De nieuwe bestelling kun je meteen plaatsen. Je kunt ook wachten tot je het geld van de eerste bestelling van ons retour hebt. 

We hanteren deze werkwijze omdat we anders geen zicht hebben op het correct retourneren van de eerste order.

1.3 Welke producten mag ik allemaal retourneren?

In principe mag alles retour in alle redelijkheid. Wij kunnen in de onderstaande voorbeelden het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  • Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
  • Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) 
  • Wij kunnen geen dozen opsturen. Jij dient de originele doos te gebruiken.

*Indien je het product of het materiaal wil controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je het product of het materiaal kunt controleren. Haal het product niet volledig uit de verpakking, aangezien het voor ons onmogelijk wordt om te beoordelen of het product reeds is gebruikt. Wij adviseren de doos 14 dagen in bezit te houden, het product dient in de originele doos retour gezonden worden.

1.4 Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Na aanmelding van een retour heb je nog 30 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren. Hoe eerder het product retour is, hoe sneller wij de creditering in orde kunnen maken. 

1.5 Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij crediteren het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour in ons magazijn. Heb je het bedrag na deze periode nog niet ontvangen? Neem dan snel contact met ons op via [email protected]. Wij kijken het graag voor je na!

1.6 Kan ik mijn producten zelf retourneren?

Het is mogelijk om je producten zelf te retourneren. Onderstaand vind je het retouradres van het magazijn. Let op, vergeet niet een retourformulier toe te voegen aan je pakket! Stuur je een product retour met schade? Noteer dan "Defect" met je ordernummer op het formulier. Op deze manier kunnen wij de retour het snelst verwerken!


Retouradres:
Cuberna
T.a.v. Retouren afdeling
Kapitein Grantstraat 3
7821 AP Emmen
Nederland

1.7 Waar kan ik een retourformulier downloaden?

Wij hopen natuurlijk niet dat je gaat retourneren. Mocht je dit wel van plan zijn kun je een retour aanmelden door in te loggen op je account in onze webshop. Je kunt het retourformulier downloaden, uitprinten en aan je pakket toevoegen:DOWNLOAD RETOURFORMULIER.

2 Verzend- en leverinformatie
2.1 Moet ik de hele dag thuis blijven voor mijn bestelling?

Wij verzenden onze producten met PostNL. Bij ons kun je kiezen voor een levering waarbij PostNL de bezorging in zal plannen, of voor een "voor 12:00 uur levering" (€9,95). Deze optie kun je aanvinken tijdens het afrekenen.

Let op: Producten met een grotere afmeting kan niet voor 12:00 worden geleverd. Er wordt contact met je opgenomen voor het inplannen van de levering.

2.2 Pakket niet ontvangen? Track & Trace code geeft aan van wel.

Heb jij geen pakket ontvangen maar geeft de tracking code aan van wel? Het kan dan voorkomen dat het pakketje bij de buren is afgeleverd. Wij raden dan ook aan om hier eerst naar te kijken. Indien de buren niets hebben ontvangen kun je contact met de klantenservice opnemen ([email protected])

2.3 Mijn geretourneerde product wordt weer aangeboden. Wat te doen?

Het kan helaas voorkomen dat het pakket dat je retour hebt gestuurd, opnieuw bij je wordt aangeboden. Dit is natuurlijk hartstikke vervelend! In de meeste gevallen zit er nog een verzendlabel op de doos, die tijdens het sorteren weer als levering bij jou wordt aangemerkt. Wij raden aan om bij een retour alle labels van de doos te verwijderen zodat er geen adresgegevens van jou op de doos staan. Zo kan de doos ook niet terug komen. 

Indien het pakket weer opnieuw word aangeboden raden wij aan om het pakket te weigeren aan de deur. PostNL zal het pakket dan weer meenemen, en bij ons retourneren. 

Heb jij het pakket aangenomen? Geen probleem! Neem contact op, en wij zorgen voor een gepaste oplossing.

2.4 Wie levert mijn pakket af?

Wij verzenden vrijwel alles via PostNL. Je ontvangt dan op de avond van verzending een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. Sommige pakketten zijn soms te groot om over de band te gaan bij PostNL. Hiervoor is natuurlijk een oplossing: PostNL levert ook grote pakketten met een aparte service! Afhankelijk van de afmetingen is dit een 1-mans of 2-mans levering. Je bestelling zal tot de deur worden geleverd. Van tevoren zal er contact worden opgenomen zodat jij zeker weet dat je thuis bent! Heb jij vragen over grotere zendingen? Stel ze gerust aan onze klantenservice!

2.5 Kan ik van te voren gebeld worden indien ze het pakket komen leveren?

Onze transporteurs kunnen de klanten niet van te voren bellen. Je kunt kiezen voor een vóór 12:00 levering (€9,95) of een normale levering met standaard tarief. PostNL geeft een duidelijke indicatie van tijdsvak, dus je kunt best duidelijk zien wanneer je pakket komt.

2.6 Help! Mijn bestelling is niet afgeleverd. Wat moet ik doen?

9% van onze pakketten komt op tijd aan! Helaas komt het ook voor dat je bestelling is vertraagd. Hou je Track & Trace code goed in de gaten tot de volgende dag. Als er 's ochtends niets is veranderd, neem dan even direct contact op via de contactopties op onze website! Dan kunnen wij even bellen met de transporteur en uitzoeken wat er aan de hand is.

2.7 Wat is de levertijd van een product?

De levertijd van een product vind je in de gouden balk op de productpagina onder de winkelwagen knop. Heeft een product een levertijd langer dan 8 weken? Dan is het product niet bestelbaar! Indien de levertijd op +6 weken staat, is het product tijdelijk uitverkocht en bestellen wij het product z.s.m. Zie ook het voorbeeld hieronder.

Heb je toch nog vragen over de levertijd van een product? Stuur dan even een mailtje naar [email protected]

2.8 Ik heb een product besteld met levertijd. Hoe nu verder?

Indien je een product hebt besteld met levertijd ontvang je een e-mailtje zodra je bestelling onderweg is! Wil je tussentijds weten hoe lang het nog duurt? Je kunt de levertijd via de productpagina's volgen.

Mocht je toch een dringende vraag hebben? Stuur dan even een mailtje naar [email protected].

2.9 Ik heb geen track & trace code ontvangen? Wat nu?

Indien je een bestelling hebt geplaatst ontvang je op de avond van verzenden een Track & Trace code om je bestelling te volgen. Meestal ontvang je deze code rond 19:00 uur en 23:00 uur. Hou je mail dus goed in de gaten!

Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan of je je e-mailadres juist hebt ingevuld. Klopt dit, maar heb je nog geen mail? Dan is je bestelling waarschijnlijk nog niet verzonden! Stel je vraag via [email protected] of via de contactopties op onze website. Dan kijken wij dit voor je na!

2.10 Wanneer ontvang ik een Track & Trace code?

Je ontvangt een Track & Trace code de avond voor de levering van je bestelling. De tracking code ontvang je tussen 19.00 en 23.00 uur. Werkt je code nog niet? Wij adviseren om je tracking code de volgende ochtend te controleren. Werkt hij dan nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice!

3 Klachten en defecten
3.1 Ik heb een beschadigd product ontvangen! Wat nu?

Om je zo goed en zo snel mogelijk te helpen willen wij je vragen een e-mailtje met foto's of een video van de schade te sturen naar: [email protected]. Wij verzoeken hiervoor niet te gaan bellen met onze klantenservice, omdat iedere schade eerst beoordeeld moet worden. Dit kan alleen middels foto's of een video.

Stuur een E-mail met de volgende gegevens zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen:

  • Omschrijf het probleem zo goed mogelijk!
  • Maak duidelijke foto's of een video van je defect, schade of mankement van je product. 
  • Benoem het ordernummer in je e-mail.
  • Wij horen graag van u wat volgens u een gepaste oplossing is. 

Daarna gaan direct wij direct aan de slag om het op te lossen! Op werkdagen streven wij erna om binnen 4 uur te reageren.

4 Garantie
4.1 Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Je hebt standaard 1 jaar garantie op jouw aankoop. Het gaat er om de essentiële onderdelen van het product en bij normale gebruiksomstandigheden waarvoor het product bedoeld is. 

5 Betaalmethoden
5.1 Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?

Ideal

Veilig en vertrouwd betalen doet u met iDeal. Wij werken samen met MultiSafepay als het gaat om Ideal betalingen. Alle Nederlandse banken zijn aangesloten bij iDeal en de tevens de meest gebruikte betaalmethode.

 

Paypal

Makkelijk & veilig betalen via Paypal, dit betaalsysteem maakt het mogelijk te betalen met creditcard en is niet meer weg te denken uit de huidige betaalmethodes van deze tijd. 

 

Creditcard

Betalen met Creditcard is mogelijk. Voor het gebruik van Visa, Maestro en MasterCard zijn er geen extra kosten. Gebruik je een American Express creditcard? Dan rekenen we 3,95% van het totaalbedrag.

 

Overboeking

Een overboeking is de meest standaard manier van betalen. Iedereen met toegang tot internetbankieren heeft de mogelijkheid om op deze wijze te betalen. Via de eigen vertrouwde bankomgeving kan uw klant een betaling aan u voldoen. Let er wel op het transactieverkeer vertraagd is bij een overboeking waardoor uw bestelling ook een dag later wordt verzonden.

Let op: wij versturen enkel uw order wanneer de betaling bij ons binnen is. De verwerking van een overboeking duurt één werkdag. Wilt u dus de volgende dag uw order al ontvangen? Kies dan voor een andere betaaloptie.

 

AfterPay - Achteraf betalen Nederland

AfterPay voert voor Cuberna het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren.
AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij Cuberna achteraf betalen tot een bedrag van € 350,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 800,-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

 

Een product met levertijd

Heb je een product met levertijd besteld, en gekozen voor Afterpay? Dan verschuiven wij voor je de uiterlijke betaaldatum en ontvangt u van Afterpay een mail met de bevestiging van de nieuwe uiterlijke betaaldatum.

 

Retourneren

Retourneert u een product dat u heeft betaald met Afterpay? Dan kan het zijn dat de betalingen zich kruisen en u gewoon in de tussentijd uw factuur dient te betalen. Indien dit zich kruist, zorgen wij ervoor dat u het geld gecrediteerd krijgt op uw rekening zodra het product in goede orde binnen is gekomen in ons distributiecentrum. Dit zal gebeuren binnen 14 dagen na ontvangst.

6 Mijn bestellingen
6.1 Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigingen na plaatsing. Indien de bestelling is geplaatst word deze automatisch verzonden naar het distributiecentrum en wordt dan klaar gemaakt voor verzending.

6.2 Kan ik mijn adres wijzigen?

Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk om je adres te wijzigen. Indien het product een levertijd heeft bestaat deze optie wel. Stuur ons een mailtje met daarin je ordernummer + nieuwe adres gegevens zodat wij dit kunnen doorvoeren.

6.3 Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?

Het kan voorkomen dat jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Indien je meerdere tracking codes heb ontvangen, adviseren wij jou om alle Track & Trace codes te bekijken. Staat er bij beide codes dat je pakketten zijn afgeleverd? Dan kun je contact opnemen met [email protected]

7 Veel gestelde vragen
7.1 B2B

Cuberna biedt ook mogelijkheden voor B2B. Indien je zakelijk geïnteresseerd bent in ons assortiment en grotere aantallen wenst af te nemen, kun je ons verzoeken een speciale aanbieding te maken. Cuberna heeft een enthousiast team voor je klaar staan die de bestellingen van het begin tot eind afhandelt en coördineert, van offerte tot bezorging!


Ook grotere aantallen voor zakelijke doeleinden bestel je dus snel en eenvoudig bij Cuberna.nl

Heb jij interesse of wil jij meer informatie? Stuur ons dan gerust een berichtje: [email protected]

7.2 Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Je hebt standaard 1 jaar garantie op jouw aankoop. Het gaat er om de essentiële onderdelen van het product en bij normale gebruiksomstandigheden waarvoor het product bedoeld is. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Gratis verzending vanaf € 75,-
Op voorraad? Binnen 24 uur verzonden
Ruime voorraad
Betaal veilig vooraf, achteraf of in termijnen