Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Garantie op jouw aankoop krijg je natuurlijk bij Cuberna! Vanzelfsprekend conformeert Cuberna zich aan de Nederlandse wetgeving en heeft daarop de garantievoorwaarden afgestemd. Welke rechten en plichten heb jij als consument?
Het geleverde product dient de eigenschappen te bezitten die de klant op grond van het getoonde op onze website of winkels mag verwachten (conformiteit). Wordt aan deze verwachting niet voldaan, dan heeft de klant recht op reparatie of vervangen, óf een korting door het opeisen van de omruilkosten en daarbij verder af te zien van reparatie of vervanging.
Cuberna geeft op alle producten een algemene garantie van 1 jaar.
Normale slijtage wordt niet meegenomen binnen de garantievoorwaarden.
Indien de klant verhuisd is naar het buitenland kan alleen aanspraak gemaakt worden op garantie vanuit Nederland.
Cuberna streeft er naar om iedere klacht die is aangemeld op werkdagen binnen 24 uur te behandelen. Met het oog op de complexiteit van sommige klachten, behoudt Cuberna zich het recht om maximaal 120 uur de tijd te nemen om met een oplossing te komen.
De volgorde van het oplossen van een klacht is als volgt:
Cuberna doet er alles aan de aangeboden producten, indien voorradig, snel te leveren aan de klant. Cuberna kan desalniettemin geen verantwoording nemen voor de uitvoer van haar vervoerders. Vertragingen van pakketten worden niet gecompenseerd door Cuberna. Cuberna biedt derhalve altijd de mogelijkheid het pakket zelf af te halen in het distributiecentrum.
Lees deze pagina omtrent het retour zenden van jouw product.